If you can dream it you can do it

If you can dream it you can do it

perjantai 23. tammikuuta 2015

Uusi yhteistyökumppani

Heii ja mahtavaa viikonloppua! 

Tammikuu on alkanut niin mageesti!
Ensin meinas pukkaa 30kybän kriisiä mutta se jo laantui :D sen sijaan olen saanut mahtavan yrityksen yhteistyökumppaniksi kisamatkalleni.. 


Ja tämä yritys on Oi Oi Brazil ! www.oioibrazil.fi 

Camboriu California Red - fitness housut ihanilla kuoseilla! Joka kerta heidän nettisivuilla tulee valinnan vaikeus, koska haluaisin ihan jokaisen :) iih! 

Yrityksen on perustanut kaksi mahtavaa naista, jonka intohimo on laadukkaat materiaalit, kulutuskestävyys sekä erilaisuus. Myös massasta erottuvuus näkyy selkeesti. Tuotteet tuodaan Braziliasta, eli kutakin kuosia on vain muutamia kokoja. Kyseessä ei ole massatavara todellakaan. Olen todella iloinen saadessani edustaa näin upeeta yritystä. :) kiitos Oi Oi n poppoo ! 

Mites muuten, treenit jatkuvat ja töitä riittää. Asetin isoja tavoitteita ja unelmia tälle vuodelle työni saralla. Oma yritystoiminta on kasvussa mistä olen niin onnellinen. Tuntuu kuin kaikki palaset loksahtaisivat paikoilleen. Tapaan joka vkoa ihan huikeita ihmisiä, kuulen heidän tarnoitaan ja mikä parasta, räätälöin heille heidän tavoitteitaan tukevat ohjelmat niin treeniin kuin ravintoonkin. Olen onnekas kun olen omassa Herbatiimissäni upessa porukassa ja omat tiimiläiseni ja asiakkaat ovat ihan mahtavia. Todella motivoituneita saavuttamaan tavoitteensa. :) töitä riittää myös Easyfitillä, jonne teen osa-aikaisesti treinerin töitä :) 



Näillä jatketaan eteenpäin. Treenejä on välillä haastavaa sovitella vkoon mutta olen saanut 4 -treenit tehtyä hyvällä intensiteetillä ja tuntumalla. Paljon on kehitettävää mutta tästä mennään eteenpäin :) 

Ihan mahtavaa vkoa!

Ps. Voit seurata minua instassa  uudella nimellä : enni_laine. (Ent. Elafitness) :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti